Hopp til innhold
Lambertseter senter. Logo.

Telenorbutikken

Åpningstider denne uken
DagÅpningstider
Mandag10:00 - 21:00
Tirsdag10:00 - 21:00
Onsdag 27. mars10:00 - 21:00
Torsdag 28. marsStengt
Fredag 29. marsStengt
Lørdag 30. mars09:00 - 16:00
Søndag 31. marsStengt
Fremtidig avvikende åpningstider
DagÅpningstider
Mandag 1. aprilStengt
Onsdag 1. maiStengt
Torsdag 9. maiStengt
Fredag 17. maiStengt
Lørdag 18. mai09:00 - 16:00
Mandag 20. maiStengt

Plassering

Plan 2

Stort utvalg av mobiler, nettbrett og tilbehør

Når du står fast, eller trenger råd – vi er alltid klar for å hjelpe deg! I Telenorbutikken får du personlig hjelp, enten du vil ha ny mobil eller hjelp med den du allerede har.

Hos oss finner du alt tilbehør som du trenger til din mobil. Vi fører et stort og bredt utvalg av blant annet skjermbeskyttelse, ladere, deksler, høyttalere og hodetelefoner.

For 499,- får du overført av alt innhold fra gammel til ny mobil, du får klargjort for ulike tjenester, oppsett av e-post, software oppdatering og opprettelse av konto/bruker for nedlasting av applikasjoner. Tjenesten koster kun 399,- ved kjøp av ny mobil.

I Telenorbutikken kan du ta med din gamle mobil og få en verdivurdering. Verdien for mobilen kan du bruke til å kjøpe tilleggsutstyr eller til å få avslag på ny mobil (fullpris). Du bestemmer selv om du ønsker å bruke hele beløpet der og da, eller få en tilgodelapp som kan brukes senere.

Trenger du service på din mobil? Ta med telefonen til din nærmeste Telenorbutikk, så tar vi en sjekk og sender den videre til service hvis nødvendig. For kjøp gjort på telenor.no, må du huske å ta med kvittering på kjøpet ved innlevering til reparasjon i en Telenorbutikk. Før du leverer din telefon til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt 'Find my iPhone'.

Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake vil du likevel belastes for feilsøkingen som har blitt gjort. Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.